zondag 6 januari 2013

Inspiratie


etsy.com

9 opmerkingen:

  1. Er hangen hele leuke panlappen tussen!Nu nog tijd zoeken,of misschien meer handen hebben is handiger.Kun je meer dingen tegelijk doen-lol.
    gezellige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo.Sie sind alle sehr nett.Erhalten gesundheit.Auf wiedersehen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto, idd een heel inspirerende met al die kleurtjes en motieven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wieke, ik wil je even zeggen dat ik via Marjan van Muziek en Meer op je blog terecht ben gekomen. Ik heb de afgelopen dagen alle blogjes vanaf je pinwheel sjaal gelezen, want ik wilde graag het patroon van een Christel Seyfarth sjaal. Wat een prachtige dingen maak jij zeg! En waar vind je de tijd?! Anyway, je hebt me niet alleen geïnspireerd met je breiwerk maar ook met Wakibi. Ik heb nu ook een acount aangemaakt en iemand €22,- geleend. Bovendien heb ik al mijn vrienden een mailtje gestuurd met de vraag hetzelfde te doen. Een hartstikke goed initiatief! Ik ga je vanaf nu volgen, gezellig!
    Groetjes, Christel Smallegange

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk al die verschillende lappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lachen, zo'n pannenlappenwand. Sommige herken ik nog van de keukens van mijn oma en moeder. Zelf heb ik nog geen gehaakte exemplaren, maar zoals je zegt: Inspiratie volop!
    Groetjes, en hoop je zaterdag te zien. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen